Friday, September 4, 2015

Thank You TGV!!

Semalam masa tengah kerja, dapat phone call dari delivery man.

"hello kak, saya nak hantar barang ni. Ada orang tak?"

"oh hai. Saya tengah kerja ni. Masukkan je dalam mailbox tu."

"Tak muat lah kak"

"Eh mailbox saya tak pernah kunci. U can open it"

"Kalau saya letak dekat security boleh?"

"Anyway siapa sender?"

"TGV kak"

"Ok then, letak je lah dekat security"

Makanya iols mula berteka teki apa yang ada dalam box tu. Something missing somewhere konon nya. Ok fine

So dah sampai rumah iols pergi la collect barang dekat guard. Bila bukak....jeng jeng jengggggg'



IOLS MENANG CONTEST! hahaha Jam Reebok dik. Mampo? Terkedu akak.

Terima kasih TGV!!! Terima kasih untuk hadiah ni! Saya akan letak atas dulang hantaran nanti :")






No comments:

Post a Comment